Inschrijving rommelmarkt 2024

Onze afspraken als je zelf verkoper wil zijn:

  • We plaatsen eerst het stuk tussen de F. De Schutterstraat en de Boekenborglei vol. Naargelang er meer inschrijvingen zijn gebruiken we ook het deel tot aan de Toekomstlaan.
  • Bewoners van de Salvialei staan voor hun eigen deur als we hun deel van de straat gebruiken.
  • Eenmaal volzet kan er niemand bij, ook niet een bewoner van de Salvialei.
  • Je mag zelf geen drank of voeding verkopen. Wij voorzien zelf zo'n stand om de kosten van de organisatie te betalen: drukwerk, website, verzekering voor onze medewerkers,...

Wie kan ons (en zichzelf) helpen met publiciteit?

Je kan zelf een affiche (40 x 60 cm) zichtbaar ophangen om de rommelmarkt bekend te maken. Of we kunnen je strooibiljetten (21 x 10 cm) bezorgen die je kan uitdelen in jouw vereniging, familie, kennissen of waar dan ook. Hoe meer deelnemers en hoe meer kooplustigen, hoe leuker de dag wordt. Als je hieraan wil meewerken, kan je dat aangeven in het inschrijvingsformulier. Kan je dat niet, dan zien wij jou even graag meedoen aan de rommelmarkt.

Hoe inschrijven?

Liefst inschrijven met het . Wie toch liever bij een van onze medewerkers inschrijft, kan dat bij  

  • Eddy, Salvialei 73, vanaf 1 juli
  • Herman, Salvialei 93
  • Kris, Salvialei 130, enkel 's avonds

Hoe correct betalen ?

Bedrag: 8 euro (per stand)
Bankrekening BE10 0016 6535 4604
Op naam van: Straetjoenk
Vermelding: rommelmarkt + jouw naam

De naam die je opgeeft bij de betaling moet dezelfde zijn als waarmee je inschrijft. Anders kunnen wij jouw betaling niet koppelen aan jouw naam.

Je krijgt van ons een bevestiging zodra het inschrijvingsgeld op onze rekening staat. Vanaf dan is je deelname zeker. Enkele dagen voor de markt maken wij de plaatsverdeling en sturen die per mail rond. Hoe de plaatsen worden toegekend kan je lezen bij de 'veelgestelde vragen'.

Heb je nog vragen, kijk dan zeker bij 'veelgestelde vragen' op onze website. Vind je geen antwoord, dan kan je ons steeds mailen.